Number of the records: 1  

Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky

  1. SYS0234579
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220805075829.1
    100
      
    $a 20170720a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky $f David Říha
    330
      
    $a Osobnosť obchodníka a jeho správanie zásadne ovplyvňuje vzťah klient-obchodník. Výskum dokázal, že správanie obchodníka enormne ovplyvňuje vnímanie značky. Ďalej výskum preukázal aj súvislosť medzi vekom klienta a obchodníka, tzv. generation gap. Medzi najdôležitejšie vlastnosti obchodníka patria u spotrebiteľov dôveryhodnosť, zodpovednosť a odbornosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0234490 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 2 (2017), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056374 $a Říha $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170720 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.