Number of the records: 1
Humanistický model spotrebiteľského správania
SYS 0235738 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073819.2 100 $a 20170911d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $a slo 102 $a SK 200 1-
$a Humanistický model spotrebiteľského správania $d Humanistic models of consumer behaviour $f Róbert Šlosár 300 $a Abstrakt 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235691 $1 010 $a 978-80-225-4398-9 $1 200 1 $a Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 $b elektronický zdroj $e zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH $f Katarína Grančičová a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Dana Hrušovská $g vedeckí recenzenti: Alena Tršťanská, Iveta Kufelová $v S. 35-38 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [37 s., 2 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013013 $a Kufelová $b Iveta $4 675 $1 710 12 $a Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 $b Vedecký seminár $e Bratislava, Slovensko $f 24.5.2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 700 -1
$3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 100 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170911 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1