Number of the records: 1  

Online reputation management as an integral part of company business management

  1. SYS0235975
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416115135.5
    014
      
    $a 000432090800009 $2 WOS
    100
      
    $a 20170922d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Online reputation management as an integral part of company business management $f Vladimír Hojdik, Štefan Majtán
    301
      
    $a APVV-15-0511
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Reputácia firmy ako dôležitý faktor ovplyvňujúci imidž spoločnosti v očiach verejnosti. Rozšírenie internetu, digitálnych technológií, a tým aj online marketingu a online podnikateľských aktivít, viedlo k rozšíreniu reputačného manažmentu aj do online prostredia (ORM, online reputation management). Reputácia verzus online reputácia. Analýza sentimentu ako metóda merania online reputácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235947 $1 010 $a 978-80-210-8714-9 $1 200 1 $a ISCOBEMM 2017 $b elektronický zdroj $e proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic $f editors: Lenka Janošová, Ladislava Kuchynková, Martin Cenek $g reviewers: Ladislav Blažek ... [et al.] $v Pp. 76-83 online $1 210 $a Brno $c Masaryk University $d 2017 $1 215 $a online [358 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068838 $a Janošová $b Lenka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034729 $a Kuchynková $b Ladislava $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066530 $a Cenek $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048507 $a Blažek $b Ladislav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066530 $a Cenek $b Martin $4 675 $1 710 12 $a ISCOBEMM 2017 $b International scientific conference of business economics, management and marketing $d 2. $e Zaječí, Czech Republic $f 25.-26.5.2017
    541
    1-
    $a Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087890 $a online reputačný manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003273 $a meno obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053826 $a manažment značky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $p EUBFPMKPO $4 070 $f 1992- $9 50 $q I $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170922 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.