Number of the records: 1
The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration
SYS 0236191 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083630.0 014 $a 000408861000013 $2 WOS 100 $a 20171002a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration $f Pavol Kita, Peter Kita, Patrícia Kupkovičová, Michaela Jánská 301 $a VEGA 1/0282/15 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Počet supermarketov sa v Bratislave v posledných rokoch rýchlo zvýšil. Možno ho považovať za úspešný podnikateľský výsledok, keď na slovenský trh s potravinami vstupujú netradičné foriem predaja, ako sú komunálne záhrady, farmár trhov a iné alternatívne formy predaja potravín, zameraných na zvýšenie prístupu pre potraviny. Koncentrácia supermarketov a vyhodnotenie lokality supermarketov v Bratislave od roku 2011 do roku 2016. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0236294 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e journal of interdisciplinary research $v Vol. 7, no. 1 (2017), s. 68-72 online $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2017 541 1-
$a Vplyv hospodárskej geografie na koncentráciu supermarketu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006110 $a supermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002235 $a geografia hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002823 $a koncentrácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1977- $9 25 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0046877 $a Kita $b Peter $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0057096 $a Kupkovičová $b Patrícia $f 1990- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0053935 $a Jánská $b Michaela $4 070 $9 25 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171002 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1