Number of the records: 1
Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand
SYS 0236675 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075127.3 100 $a 20171020d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand $f Michaela Šugrová, Peter Šedík, Andrea Kubeláková, Veronika Svetlíková 330 $a Korelácia medzi kvalitou výrobku, spokojnosťou zákazníka a firemnou značkou na na príklade veľkej slovenskej mliekarne Milsy a.s. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0236640 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v Vol. 165, no. 5-6 (2017), s. 133-137 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2017 541 1-
$a Vplyv kvality výrobku na spokojnosť spotrebiteľov a firemnú značku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007174 $a výrobky poľnohospodárske 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004913 $a priemysel mliekarský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov 700 -1
$3 eu_un_auth*0069152 $a Šugrová $b Michaela $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069153 $a Šedík $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069154 $a Kubeláková $b Andrea $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0062890 $a Svetlíková $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171020 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1