Number of the records: 1  

Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu

  1. SYS0238501
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075130.1
    100
      
    $a 20180105d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu $f Margaréta Nadányiová
    330
      
    $a Zmyslový marketing predstavuje spôsob, akým môžu podniky ovplyvňovať zmysly spotrebiteľov a vyvolať tak u nich emócie, ktoré ovplyvňujú ich nákupné správanie a vnímanie produktu či značky. Prehľad literatúry venovanej problematike zmyslového marketingu z pohľadu viacerých zahraničných i domácich autorov. Využitie zmyslového marketingu v praxi. Prínosy zmyslového marketingu ako nástroja pre budovanie značky (nielen) na medzinárodnom trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241963 $1 011 $a 1336-1562 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy $b elektronický zdroj $e interdisciplinárny vedecký časopis $v Roč. 15, č. 4 (2017), s. 371-389 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov EU $d 2017
    541
    1-
    $a Sensory marketing as a tool of brand building in the international market
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043805 $a Nadányiová $b Margaréta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180105 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.