Number of the records: 1
An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies
SYS 0241840 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075135.1 100 $a 20180409d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <An> Aging Population: A Competitive Advantage for Companies $f Petra Barešová, Monika Horáková, Tomáš Urbánek 330 $a Analýza marketingovej komunikácie z hľadiska cieľovej skupiny nad 55 rokov. Hlavným zámerom zisťovanie, aké komunikačné nástroje uprednostňuje táto veková skupina, a či sú v preferenciách prítomné významné rodové rozdiely. Porovnanie výsledkov s analýzou danej vekovej skupiny z r. 2014, ktorá bola uskutočnená z pohľadu spoločností. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241780 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 1 (2018), pp. 5-22 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2018 541 1-
$a Starnúca populácia: konkurenčná výhoda pre spoločnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003508 $a muži 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0010366 $a Barešová $b Petra $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070281 $a Horáková $b Monika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063265 $a Urbánek $b Tomáš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180409 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1