Number of the records: 1
Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi
SYS 0241918 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220825104908.3 100 $a 20180411a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi $f Zuzana Huliaková, Zdenka Musová 330 $a Pojem spločenská zodpovednosť. Nástroje spoločenskej zodpovednosti. Vymedzenie dobročinného marketingu. Projekty dobročinného marketing. Využívanie dobročinného marketingu podnikateľskými subjektami na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241825 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of economics and social research : the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 18, č. 2 (2017), s. 154-162 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2017 541 1-
$a Slovak Business`Perceptions of Case Related Marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0010561 $a dobrovoľníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0061660 $a Huliaková $b Zuzana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066906 $a Musová $b Zdenka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180411 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1