Number of the records: 1  

Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi

  1. SYS0241918
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220825104908.3
    100
      
    $a 20180411a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi $f Zuzana Huliaková, Zdenka Musová
    330
      
    $a Pojem spločenská zodpovednosť. Nástroje spoločenskej zodpovednosti. Vymedzenie dobročinného marketingu. Projekty dobročinného marketing. Využívanie dobročinného marketingu podnikateľskými subjektami na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0241825 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of economics and social research : the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 18, č. 2 (2017), s. 154-162 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2017
    541
    1-
    $a Slovak Business`Perceptions of Case Related Marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010561 $a dobrovoľníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061660 $a Huliaková $b Zuzana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066906 $a Musová $b Zdenka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180411 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.