Number of the records: 1  

Personálny marketing a budovanie imidžu zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja

  1. SYS0242422
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075137.2
    100
      
    $a 20180427d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Personálny marketing a budovanie imidžu zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja $f Lukáš Jurík, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál
    330
      
    $a Budovanie značky zamestnávateľa v kontexte udržateľného rozvoja. Výsledky z dotazníkového prieskumu „Udržateľné spoločensky zodpovedné podnikanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0242055 $1 011 $a 1339-9403 $1 200 1 $a Fórum manažéra $b elektronický zdroj $e teória a prax v riadení podniku $v Č. 1 (2016), s. 27-31 $1 210 $a Trnava $c Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave $d 2016
    541
    1-
    $a Personal Marketing and Building Employer Branding in the Context of Sustainable Development
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087887 $a budovanie značky zamestnávateľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002959 $a marketing projektový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053839 $a Jurík $b Lukáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018134 $a Vaňová $b Jaromíra $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063785 $a Sakál $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180427 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.