Number of the records: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu
SYS 0242423 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075137.3 100 $a 20180427d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu $f Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál 330 $a Využitie udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu založeného na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0242055 $1 011 $a 1339-9403 $1 200 1 $a Fórum manažéra $b elektronický zdroj $e teória a prax v riadení podniku $v Č. 1 (2016), s. 56-62 $1 210 $a Trnava $c Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave $d 2016 541 1-
$a Design Concept of Sustainable Marketing Strategy of Industrial Enterprise to Increasing it's Sustainable Competitiveness Through the Formation a Positive Image of Enterprise 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 700 -1
$3 eu_un_auth*0070410 $a Šujaková $b Monika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0018134 $a Vaňová $b Jaromíra $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063785 $a Sakál $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180427 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1