Number of the records: 1  

How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy

  1. SYS0245582
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220808094242.1
    014
      
    $a 000455322400028 $2 WOS
    035
      
    $a 62711 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20180619d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Inteligentné prepojené zariadenia a implementácia do systémov menia hlavné funkcie spoločnosti, ako sú vývoj produktov, IT, výroba, logistika, marketing, predaj a popredajný servis. To všetko má vplyv na klasickú organizačnú štruktúru, výrobcov a rýchle zmeny v obchodných vzťahoch. Článok predstavuje výsledky databázovej analýzy v automobilovom priemysle s vplyvom na pretváranie rolí v procese tvorby hodnoty.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0245458 $1 010 $a 978-80-245-2265-4 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b elektronický zdroj $e Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic $g Edited by: Iveta Černá $g Reviewers: Ilya Bolotov ... [et al.] $v P. 298-307 CD-ROM $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 531 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039336 $a Černá $b Iveta $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034530 $a Bolotov $b Ilya $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0009637 $a Grmelová $b Nicole $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 18. $e Bratislava, Slovakia; Prague, Czech Republic $f 25.5.2018
    541
    1-
    $a Ako nové technológie v oblasti výroby ovplyvňujú súperenie, štruktúru priemyslu a marketingovú stratégiu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0038306 $a business intelligence
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006337 $a štruktúra organizačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007278 $a vzťahy obchodné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180619 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.