Number of the records: 1
The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars
SYS 0246312 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220803161659.3 017 70
$a 10.19044/esj.2018.v14n13p228 $2 DOI 100 $a 20180711d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a MK 200 1-
$a The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars $f Amron Amron 330 $a Závislá premenná nákupného rozhodnutia. Testovanie modelu rozhodovania pri nákupe viacúčelových vozidiel (MPV). Model výskumu zahŕňa štyri nezávislé premenné: imidž firmy, dôveru v značku, kvalitu výrobkov a cenu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0243835 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 14, no. 13 (2018), pp. 228-239 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2018 541 1-
$a Vplyv imidžu značky, dôveryhodnosti značky, kvality výrobkov a ceny výrobkov na rozhodnutie kupujúceho pri kúpe viacúčelového auta 610 1-
$9 eu_un_auth*0070093 $a kupujúci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003273 $a meno obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007450 $a závislosť korelačná 700 -1
$3 eu_un_auth*0072040 $a Amron $b Amron $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180711 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1