Number of the records: 1  

The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars

  1. SYS0246312
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220803161659.3
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2018.v14n13p228 $2 DOI
    100
      
    $a 20180711d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a MK
    200
    1-
    $a The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars $f Amron Amron
    330
      
    $a Závislá premenná nákupného rozhodnutia. Testovanie modelu rozhodovania pri nákupe viacúčelových vozidiel (MPV). Model výskumu zahŕňa štyri nezávislé premenné: imidž firmy, dôveru v značku, kvalitu výrobkov a cenu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0243835 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 14, no. 13 (2018), pp. 228-239 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2018
    541
    1-
    $a Vplyv imidžu značky, dôveryhodnosti značky, kvality výrobkov a ceny výrobkov na rozhodnutie kupujúceho pri kúpe viacúčelového auta
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070093 $a kupujúci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003273 $a meno obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007450 $a závislosť korelačná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072040 $a Amron $b Amron $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180711 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.