Number of the records: 1  

Vplyv privátnych značiek obchodných reťazcov na pozíciu a stratégiu potravinárskych podnikov

  1. SYS0247226
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20181023140036.1
    035
      
    $a 4b268066-943d-4552-b657-4b9e3aa8665b
    100
      
    $a 20180902d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv privátnych značiek obchodných reťazcov na pozíciu a stratégiu potravinárskych podnikov $e bakalárska práca $f Tomáš Gregor $g školiteľ: Michal Pružinský
    210
      
    $a Košice $d 2018
    215
      
    $a 42 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022635 $a Gregor $b Tomáš $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $f 1952- $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0054019 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra obchodného podnikania $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180902 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.