Number of the records: 1
Vplyv privátnych značiek obchodných reťazcov na pozíciu a stratégiu potravinárskych podnikov
SYS 0247226 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20181023140036.1 035 $a 4b268066-943d-4552-b657-4b9e3aa8665b 100 $a 20180902d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv privátnych značiek obchodných reťazcov na pozíciu a stratégiu potravinárskych podnikov $e bakalárska práca $f Tomáš Gregor $g školiteľ: Michal Pružinský 210 $a Košice $d 2018 215 $a 42 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022635 $a Gregor $b Tomáš $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $f 1952- $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF 712 02
$3 eu_un_auth*0054019 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra obchodného podnikania $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180902 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1