Number of the records: 1
Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby
SYS 0247418 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075144.5 100 $a 20180903d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby $f Monika Šujaková, Peter Sakál 330 $a Využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku pre zvýšenie jeho konkurencieschopnosti. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0247160 $1 011 $a 1338-435X $1 200 1 $a Výkonnosť podniku $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu $v Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78 $1 210 $a Poprad $c Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade $d 2018 541 1-
$a Sustainable Marketing Communication Strategy as a Tool to Support Competitiveness in the Industrial Area 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 700 -1
$3 eu_un_auth*0070410 $a Šujaková $b Monika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063785 $a Sakál $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180903 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1