Number of the records: 1
Slováci sú nároční zákazníci
SYS 0247589 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180910110118.0 100 $a 20180910a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Slováci sú nároční zákazníci $f Michaela Petrášová 330 $a Veľká konkurencia obchodných centier si vyžaduje snahu zaujať potenciálnych zákazníkov. Osloviť zákazníkov je primárna úloha. Na úspech obchodného centra vplýva veľa faktorov, no majitelia sa zhodnú na tom, že základom je dobrá poloha a optimálne skladby nájomníkov. Prevádzkovatelia sa snažia zákazníkovi ponúknuť dostatnočné dôvody na to, aby strávil v obchodnom centre svoj voľný čas. Dôležité je ponúknuť komfort a pridanú hodnotu v podobe rôznych eventov. Menia sa aj nároky slovenských spotrebiteľov. Okrem nákupov hľadá zákazník aj miesto pre stretnutie s rodinou a priateľmi, čas pri dobrom jedle a načerpanie inšpirácií pri workshopoch. Trendom je spojenie nákupov a zábavy, k tomu sa hlási väčšina centier. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0247451 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 4 (2018), s. 10-11 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0065044 $a Petrášová $b Michaela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180910 $g AACR2
Number of the records: 1