Number of the records: 1  

Slováci sú nároční zákazníci

  1. SYS0247589
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180910110118.0
    100
      
    $a 20180910a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Slováci sú nároční zákazníci $f Michaela Petrášová
    330
      
    $a Veľká konkurencia obchodných centier si vyžaduje snahu zaujať potenciálnych zákazníkov. Osloviť zákazníkov je primárna úloha. Na úspech obchodného centra vplýva veľa faktorov, no majitelia sa zhodnú na tom, že základom je dobrá poloha a optimálne skladby nájomníkov. Prevádzkovatelia sa snažia zákazníkovi ponúknuť dostatnočné dôvody na to, aby strávil v obchodnom centre svoj voľný čas. Dôležité je ponúknuť komfort a pridanú hodnotu v podobe rôznych eventov. Menia sa aj nároky slovenských spotrebiteľov. Okrem nákupov hľadá zákazník aj miesto pre stretnutie s rodinou a priateľmi, čas pri dobrom jedle a načerpanie inšpirácií pri workshopoch. Trendom je spojenie nákupov a zábavy, k tomu sa hlási väčšina centier.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247451 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 23, č. 4 (2018), s. 10-11 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065044 $a Petrášová $b Michaela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180910 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.