Number of the records: 1  

Finančná gramotnosť a PISA hodnotenie

  1. SYS0248101
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220810105626.7
    035
      
    $a 76412 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181005d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Finančná gramotnosť a PISA hodnotenie $d Financial Literacy and PISA Assessment $f Lenka Danková
    301
      
    $a I-18-110-00, 2018
    330
      
    $a Charakteristika finančnej gramotnosti podľa Ministerstva školstva SR. Národné stratégie finančnej gramotnosti vo svete. PISA - program medzinárodného hodnotenia žiakov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247769 $1 010 $a 978-80-225-4498-6 $1 200 1 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018 $g Redakčné a zostavovateľské práce: Barbora Gontkovičová $g Recenzenti: Michal Pružinský, Emília Duľová Spišáková $v S. 4-10 CD-ROM $1 210 $a Košice $c Katedra obchodného podnikania PHF EU $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 67 s. [3,35 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054930 $a Gontkovičová $b Barbora $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057684 $a Duľová Spišáková $b Emília $4 675 $1 710 12 $a Riešené projekty - vedecké problémy $b Vedecký workshop $e Košice, Slovensko $f 2.7.2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037564 $a gramotnosť finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005104 $a programy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058997 $a Danková $b Lenka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181005 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.