Number of the records: 1
Cenové stratégie
SYS 0248414 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073956.2 035 $a 80375 $2 CREPC2 100 $a 20181023a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Cenové stratégie $f Terézia Barlašová 330 $a Spotrebiteľ kladie stále väčší dôraz na rôzne zložky marketingového mixu, avšak cena ostáva jedným z hlavných faktorov ovplyvňujúcich jeho nákupné správanie. Pohľad na alternatívne prístupy k tvorbe cenovej stratégie podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248432 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of Innovations and Applied Statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 8, č. 1 (2018), s. 44-47 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2018 541 1-
$a Price Strategy 610 1-
$9 eu_un_auth*0063732 $a stratégia cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien 700 -1
$3 eu_un_auth*0070915 $a Barlašová $b Terézia $f 1992- $p EUBPHFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181023 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1