Number of the records: 1  

Cenové stratégie

  1. SYS0248414
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073956.2
    035
      
    $a 80375 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181023a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cenové stratégie $f Terézia Barlašová
    330
      
    $a Spotrebiteľ kladie stále väčší dôraz na rôzne zložky marketingového mixu, avšak cena ostáva jedným z hlavných faktorov ovplyvňujúcich jeho nákupné správanie. Pohľad na alternatívne prístupy k tvorbe cenovej stratégie podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248432 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of Innovations and Applied Statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 8, č. 1 (2018), s. 44-47 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2018
    541
    1-
    $a Price Strategy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0063732 $a stratégia cenová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070915 $a Barlašová $b Terézia $f 1992- $p EUBPHFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181023 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.