Number of the records: 1
Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi
SYS 0249245 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220802125444.6 035 $a 85893 $2 CREPC2 100 $a 20181129d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi $d <The> Possibilities of Ethical Regulation in Advertising and Their Application in Practice $f Miroslava Loydlová 330 $a Trend dodržiavať v reklame princípy spoločenskej užitočnosti a užitočnosti pre spotrebiteľa. Problematika reklamy z pohľadu etiky. Zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Všeobecné požiadavky na reklamu podľa zákona. Porovnávacia reklama a jej kritériá. Zákaz reklamovať určité výrobky. Hlavné ciele Rady pre reklamu. Etický kódex Rady pre reklamu. Klamlivá reklama. Príklady klamlivých reklám z praxe. 463 -1
$1 010 $a 978-80-557-1452-3 $1 200 1 $a Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II $e zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16 $f editor: Zdenka Musová $g recenzenti: Alena Kusá, Martina Minárová $v S. 149-161 $1 210 $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2018 $1 215 $a 280 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0068029 $a Kusá $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005780 $a Minárová $b Martina $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003486 $a morálka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002944 $a kódexy etické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003608 $a nápoje alkoholické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006380 $a tabak 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003076 $a liečivá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007457 $a zbrane 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181129 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1