Number of the records: 1  

Spotrebiteľský etnocentrizmus na Slovensku

  1. SYS0249579
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074007.4
    035
      
    $a 96897 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181214d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spotrebiteľský etnocentrizmus na Slovensku $d Consumer Ethnocentrism in Slovakia $f Marián Čvirik
    330
      
    $a Vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na slovenských spotrebiteľov. Vzorka 204 respondentov - kvantitatívnym prístup prostredníctvom priamej distribúcie a online dotazník. Ako nástroj na meranie bola použitá modifikovaná verzia CETSCALE.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248507 $1 010 $a 978-80-225-4507-5 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 5-13 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 287 s. [14,40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070093 $a kupujúci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005795 $a sociológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001643 $a demografia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181214 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.