Number of the records: 1  

Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication

  1. SYS0249691
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220802125351.9
    035
      
    $a 96946 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181219d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication $f Miroslava Loydlová
    330
      
    $a Využívanie umiestňovania produktov ako nástroja marketingovej komunikácie. Výhody a nevýhody použitia umiestnenia produktov pre spoločnosti aj pre zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248507 $1 010 $a 978-80-225-4507-5 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 134-142 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 287 s. [14,40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675
    541
    1-
    $a Umiestňovanie produktov ako účinný nástroj marketingovej komunikácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181219 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.