Number of the records: 1  

Interdisciplinarita – z teórie do praxe

  1. SYS0249710
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074009.2
    035
      
    $a 96984 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20181220d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interdisciplinarita – z teórie do praxe $d <The> Interdisciplinary – from the Theory to the Practice $f Miroslava Prváková
    330
      
    $a Vyhľadať, sumarizovať a transformovať do štruktúry prípadovej štúdie (definovanej partnermi projektu) najvýznamnejšie poznatky a informácie ohľadom interdisciplinárneho projektu s názvom CreBiz, zrealizovaného v spolupráci dvoch vysokých škôl a zadávateľa z praxe, pôsobiaceho v sekcii kúpeľného turizmu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248507 $1 010 $a 978-80-225-4507-5 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 179-189 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 287 s. [14,40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002964 $a projekty medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007253 $a vzdelávanie ďalšie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001593 $a vzdelávanie celoživotné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0059421 $a Prváková $b Miroslava $p EUBOBFKSC $9 100 $q I $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181220 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.