Number of the records: 1
Metódy zisťovania lojality zákazníkov
SYS 0250149 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220629100922.7 035 $a 94880 $2 CREPC2 100 $a 20190115a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Metódy zisťovania lojality zákazníkov $f Katarína Súkeníková 330 $a Dôležitosť merania zákazníckej lojality prostredníctvom najčastejšie využívaných metód v praxi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250092 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 11, č. 2 (2018), s. 246-255 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018 541 1-
$a Methods of Measuring Customer Loyality 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 700 -1
$3 eu_un_auth*0070203 $a Súkeníková $b Katarína $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190115 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1