Number of the records: 1  

Metódy zisťovania lojality zákazníkov

  1. SYS0250149
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220629100922.7
    035
      
    $a 94880 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190115a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Metódy zisťovania lojality zákazníkov $f Katarína Súkeníková
    330
      
    $a Dôležitosť merania zákazníckej lojality prostredníctvom najčastejšie využívaných metód v praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0250092 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 11, č. 2 (2018), s. 246-255 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2018
    541
    1-
    $a Methods of Measuring Customer Loyality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070203 $a Súkeníková $b Katarína $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190115 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.