Number of the records: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingu
SYS 0251424 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074031.9 100 $a 20190227d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálne siete ako nástroj marketingu $f Linda Vašková 301 $a VEGA 1/0637/17 330 $a Online marketing a pôsobenie spoločností v prostredí internetu a na sociálnych sieťach sa stáva hlavným pilierom marketingových aktivít, na ktorých spoločnosti stavajú. Prvoradým cieľom sa stáva budovanie a udržanie lojality existujúcich zákazníkov prostredníctvom vzťahového marketingu. Jednými z najpoužívanejších kanálov pre interakciu s existujúcimi či potenciálnymi zákazníkmi sú sociálne siete Facebook a Instagram. Efektívna reklama prostredníctvom sociálnych sietí Facebook a Instagram. Trendy v online marketingu v nasledujúcich rokoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251315 $1 010 $a 978-80-225-4554-9 $1 200 1 $a MERKÚR 2018 $b elektronický zdroj $e <The> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic) $f Compiled by: Paulína Krnáčová, Miroslava Čukanová $g Referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 191-198 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 198 s. [14,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2018 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 29.–30.11. 2018 541 1-
$a Social Networks as an Efficient Marketing Tool 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0028019 $a Vašková $b Linda $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190227 $g AACR2 830 $a externý doktorand - nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1