Number of the records: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingu

  1. SYS0251424
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074031.9
    100
      
    $a 20190227d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sociálne siete ako nástroj marketingu $f Linda Vašková
    301
      
    $a VEGA 1/0637/17
    330
      
    $a Online marketing a pôsobenie spoločností v prostredí internetu a na sociálnych sieťach sa stáva hlavným pilierom marketingových aktivít, na ktorých spoločnosti stavajú. Prvoradým cieľom sa stáva budovanie a udržanie lojality existujúcich zákazníkov prostredníctvom vzťahového marketingu. Jednými z najpoužívanejších kanálov pre interakciu s existujúcimi či potenciálnymi zákazníkmi sú sociálne siete Facebook a Instagram. Efektívna reklama prostredníctvom sociálnych sietí Facebook a Instagram. Trendy v online marketingu v nasledujúcich rokoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251315 $1 010 $a 978-80-225-4554-9 $1 200 1 $a MERKÚR 2018 $b elektronický zdroj $e <The> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic) $f Compiled by: Paulína Krnáčová, Miroslava Čukanová $g Referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 191-198 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 198 s. [14,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2018 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 29.–30.11. 2018
    541
    1-
    $a Social Networks as an Efficient Marketing Tool
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028019 $a Vašková $b Linda $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190227 $g AACR2
    830
      
    $a externý doktorand - nevykazuje sa na MŠ
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.