Number of the records: 1
Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu
SYS 0251737 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722095555.4 100 $a 20190311a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu $f Martin Uhlík, Jaroslav Bednárik 330 $a Vplyv globalizácie má za následok rovnaký prístupu k informáciám, zdrojom a technológiám. Ak chce podnik uspieť na trhu, musí sa prispôsobiť zmenám. Personálny marketing predstavuje relatívne novú oblasť teórie a praxe v oblasti personálnych činností podnikovej a podnikateľskej praxe. Obsahovo i svojím zameraním v teoretickej rovine sa formoval ako samostatná vedecká disciplína odrážajúca potreby trendov, resp. zmien ekonomiky, ktoré prináša globalizácia, vznik svetových trhov, vývoj digitálnych technológií, či klesajúca miera nezamestnanosti. Nové poznatky o personálnom marketingu z pohľadu používaných komunikačných nástrojov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251713 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2018), s. 65-78 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2018 541 1-
$a Digital versus Traditional Communication Tools in Personal Marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0073676 $a Uhlík $b Martin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0038086 $a Bednárik $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190311 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1