Number of the records: 1
Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku
SYS 0252346 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104111228.2 100 $a 20190321a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku $f Ľudmila Mazúchová, Zuzana Palenčíková, Andrea Pálfi, Antal Aubert 330 $a Skúmanie súčasného stavu zavedenia značky pre cieľové miesto cestovného ruchu manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. Význam značky a budovania imidžu cieľového miesta cestovného ruchu. Výhody zavedenia značky pre cieľové miesto. Komparácia dôležitosti činností organizácií cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252302 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 51, č. 4 (2018), s. 196-205 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2018 541 1-
$a Benefits of Destination Branding by Destination Management Organisation: The Case of Slovakia and Hungary 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003144 $a Maďarsko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 700 -1
$3 eu_un_auth*0060031 $a Mazúchová $b Ľudmila $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0074007 $a Palenčíková $b Zuzana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073787 $a Pálfi $b Andrea $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073788 $a Aubert $b Antal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190321 $g AACR2
Number of the records: 1