Number of the records: 1
The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy
SYS 0252753 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220718122838.1 100 $a 20190402a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy $f Lydmila Tranchenko, Raisa Kozhukhviska, Nataliya Parubok 330 $a Pojem reklama a jej funkcie cestovnom ruchu. Efektívnosť a realizácia reklamnej činnosti v podnikoch cestovného ruchu. Špecifické vlastnosti súvisiace s tvorbou turistického produktu. Hlavné prvky potrebné na realizáciu vysoko kvalitného produktu cestovného ruchu na svetovom trhu. Faktory, trendy a zložky, ktoré určujú úlohu cestovného ruchu na Slovensku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249081 $1 011 $a 1338-0494 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie : výskum a prax $v Vol. 10, no. 2 (2018), s. 44-52 $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2018 541 1-
$a Tvorba reklamnej činnosti na trhu služieb cestovného ruchu v podmienkach globálnej ekonomiky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004302 $a podnik ruchu cestovného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická 700 -1
$3 eu_un_auth*0073914 $a Tranchenko $b Lydmila $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073915 $a Kozhukhviska $b Raisa $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073916 $a Parubok $b Nataliya $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190402 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1