Number of the records: 1
Sémiotický průvodce POPAI CE
SYS 0252982 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190409141053.1 100 $a 20190409a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Sémiotický průvodce POPAI CE $e sémiotická teorie a praxe POP komunikace $f Martin Boček, Daniel Jesenský, Andrea Vozníková 330 $a Sémantický sprievodca - marketingový nástroj, ktorý bol na základe systematickej sémantickej analýzy vytvorený asociáciou POPAI CE. Praktický pomocník pri tvorbe účinnej a efektívnej in-store komunikácie. Význam POP komunikácie. Špecifický príklad informácie -"call-to-action", ktorá môže mať dve podoby, vizuálnu a jazykovú. POP materiál ako "médium" z komunikačného pohľadu. Priming ako špecifický príklad práce s prostredím. Efektívna POP komunikácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252891 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 1 (2019), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005669 $a sémantika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0074012 $a Boček $b Martin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0052316 $a Jesenský $b Daniel $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0074013 $a Vozníková $b Andrea $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190409 $g AACR2
Number of the records: 1