Number of the records: 1  

Sémiotický průvodce POPAI CE

  1. SYS0252982
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190409141053.1
    100
      
    $a 20190409a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sémiotický průvodce POPAI CE $e sémiotická teorie a praxe POP komunikace $f Martin Boček, Daniel Jesenský, Andrea Vozníková
    330
      
    $a Sémantický sprievodca - marketingový nástroj, ktorý bol na základe systematickej sémantickej analýzy vytvorený asociáciou POPAI CE. Praktický pomocník pri tvorbe účinnej a efektívnej in-store komunikácie. Význam POP komunikácie. Špecifický príklad informácie -"call-to-action", ktorá môže mať dve podoby, vizuálnu a jazykovú. POP materiál ako "médium" z komunikačného pohľadu. Priming ako špecifický príklad práce s prostredím. Efektívna POP komunikácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252891 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 1 (2019), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005669 $a sémantika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074012 $a Boček $b Martin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052316 $a Jesenský $b Daniel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0074013 $a Vozníková $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190409 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.