Number of the records: 1
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
SYS 0253003 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190410105500.7 100 $a 20190410a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více $f Ondřej Roubal 330 $a Odstránenie vonkajších obmedzení v podobe nedostatku tovarov a takmer neexistujúce limity v rozmanitosti súčasnej ponuky tovarov a služieb. Empirické štúdie sledujúce klesajúcu mieru pocitu spokojnosti a rastúcu úroveň sklamania, rozčarovania a ľútosti u skupín spotrebiteľov. Ťažká situácia rozhodovania a voľby v prostredí rastúcej ponuky. Maximalisti a uspokojovači v procese nákupného rozhodovania. Maximalisti vystavení riziku sebaobviňovania z rozhodnutí a riziku veľkej miery individuálnej zodpovednosti. Istota najlepšej voľby sa mení v neistotu plnú pochybností. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252891 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 1 (2019), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007583 $a zodpovednosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná 700 -1
$3 eu_un_auth*0048832 $a Roubal $b Ondřej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190410 $g AACR2
Number of the records: 1