Number of the records: 1  

Trpný rod v kontexte výučby anglického odborného jazyka

  1. SYS0254408
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220802091414.4
    035
      
    $a 124284 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190530d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Trpný rod v kontexte výučby anglického odborného jazyka $f Zuzana Ondrejová
    330
      
    $a Problematika osvojovania si a zvládnutia tvorby tvarov trpného rodu používateľmi cieľového odborného anglického jazyka. Sledovaná vzorka - poslucháči 1. a 2. ročníka Ekonomickej univerzity v Bratislave (poslucháči Obchodnej fakulty, Fakulty podnikového manažmentu a Fakulty hospodárskej informatiky) v počte 120. Analýza vstupnej úrovne zvládnutia trpného rodu poslucháčmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0253776 $1 010 $a 978-80-972278-4-5 $1 200 1 $a Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie $e zborník vedeckých prác $f editor: Radoslav Štefančík $g recenzenti: Danuša Lišková, Irina Dulebová $b elektronický zdroj $v S. 129-136 CD-ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 248 s. [13,38 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014867 $a Dulebová $b Irina $4 675
    541
    1-
    $a Passive Voice in ESP Context
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037560 $a gramatika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0027933 $a Ondrejová $b Zuzana $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1953- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190530 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.