Number of the records: 1
Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia
SYS 0254460 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083727.2 035 $a 122732 $2 CREPC2 100 $a 20190531dłłłłłłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia $f Dana Vokounová 330 $a Identifikácia štýlov spotrebiteľského rozhodovania mladistvých na Slovensku so zameraním na módne oblečenie. Bola vykonaná empirická analýza zo zozbieraných dát od poslucháčov Ekonomickej univerzity. Zistenia priniesli sedem rozhodovacích štýlov, z ktorého tri dominovali (vedomá cena, vedomá kvalita, poháňaný impulz). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0254337 $1 010 $a 978-80-225-4620-1 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $e Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic) $g Compiled by: Paulína Krnáčová $g Reviewers: Radek Čajka, Iveta Černá ... [et al.] $b elektronický zdroj $v Pp. 335-344 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 367 s. [30,43 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032332 $a Čajka $b Radek $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039336 $a Černá $b Iveta $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 19. $e Prague, Czech Republic $f 24.5.2019 541 1-
$a Štýly spotrebiteľského rozhodovania mladých spotrebiteľov na Slovensku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190531 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1