Number of the records: 1
Írsky turizmus funguje ako hodinky. Čím nás môže inšpirovať?
SYS 0254658 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190607141820.1 100 $a 20190607a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Írsky turizmus funguje ako hodinky. Čím nás môže inšpirovať? $f Yka Hricková 330 $a Prebudenie írskeho tigra. Marketing založený na pohostinnosti a bezprostrednosti. Dvadsať rokov úspechu v turizme. Najstarší pub v Dubline. Reštaurácie ako súčasť spoločenského života. Schopnosť dobre sa predať - top atrakcie v pivovare Guinness a v liehovare Jameson. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252130 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 13, č. jar (2019), s. 72-76 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001805 $a doprava 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004162 $a pivo 610 1-
$9 eu_un_auth*0009361 $a pivovary 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003608 $a nápoje alkoholické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002588 $a Írsko 700 -1
$3 eu_un_auth*0069494 $a Hricková $b Yka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190607 $g AACR2
Number of the records: 1