Number of the records: 1  

Írsky turizmus funguje ako hodinky. Čím nás môže inšpirovať?

  1. SYS0254658
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190607141820.1
    100
      
    $a 20190607a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Írsky turizmus funguje ako hodinky. Čím nás môže inšpirovať? $f Yka Hricková
    330
      
    $a Prebudenie írskeho tigra. Marketing založený na pohostinnosti a bezprostrednosti. Dvadsať rokov úspechu v turizme. Najstarší pub v Dubline. Reštaurácie ako súčasť spoločenského života. Schopnosť dobre sa predať - top atrakcie v pivovare Guinness a v liehovare Jameson.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252130 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 13, č. jar (2019), s. 72-76 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001805 $a doprava
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004162 $a pivo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009361 $a pivovary
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003608 $a nápoje alkoholické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002588 $a Írsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069494 $a Hricková $b Yka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190607 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.