Number of the records: 1
Building Competitive Advantage throug Customer Experience Management
SYS 0257709 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220726122159.5 100 $a 20190827a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Building Competitive Advantage throug Customer Experience Management $f David Havíř 330 $a Analýza vzájomnej závislosti zákazníka s marketingovým trendom, skúsenosti, tvorba a vnímanie hodnoty a citlivosti na ceny ako potenciálne stavebné kamene pre diferenciáciu na príklade mestskej dopravy v Českej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0257699 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 19, č. 2 (2019), s. 28-41 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2019 541 1-
$a Budovanie konkurenčnej výhody prostredníctvom riadenia zákaznickej skúsenosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001814 $a doprava hromadná mestská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový 700 -1
$3 eu_un_auth*0075816 $a Havíř $b David $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190827 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1