Number of the records: 1  

The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores

  1. SYS0258526
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220629094606.4
    035
      
    $a 143185 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190926a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores $f Ľubica Knošková, Petra Garasová
    301
      
    $a VEGA 1/0543/18
    330
      
    $a V posledných rokoch sa móda stala novým trendom. Rýchla móda zmenila spôsob ako sú spotrebitelia oblečení a premýšlajú o móde. Oblečenie sa stalo lacnejším a nakupovanie sa stalo formou zábavy. Identifikácia ekonomického dopadu nákupov spotrebiteľov v rýchlych módnych obchodoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0259104 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 12, č. 1 (2019), s. 58-70 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2019
    541
    1-
    $a Ekonomický dopad nákupu spotrebiteľov v rýchlych módnych obchodoch
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003925 $a odevy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006584 $a tovar značkový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001799 $a domy obchodné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $p EUBOBFKTK $4 070 $f 1965- $9 50 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0063365 $a Garasová $b Petra $p EUBOBFKTK $4 070 $f 1993- $q I $9 50 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190926 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.