Number of the records: 1  

Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design

  1. SYS0258821
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20191008110437.3
    100
      
    $a 20191008a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design $f Pavel Šmejkal, Michaela Kleinová, Vladimír Šmíro
    330
      
    $a Logá - vizuálne zobrazenia značiek majú svoje korene v minulosti - označovanie kmeňov, znaky miest, zložité erby rodov. Moderná doba vyžaduje rýchle a zrozumiteľné informovanie, nikto nemá čas skúmať komplikované vizuálne riešenia. Pred vytvorením novej značky je potrebná analýza súčasného stavu. Príklad vytvorenia loga F:L (Fortuna Liga) a novej identity ženského futbalu, ktorá pripomína ťahy štetcom. Vývoj loga IBM od roku 1888. Vývoj loga Apple od roku 1976 po súčasnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0258745 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 3 (2019), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003130 $a logo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0058490 $a Šmejkal $b Pavel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076303 $a Kleinová $b Michaela $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0076304 $a Šmíro $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191008 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.