Number of the records: 1
Social Marketing as a Social Technology
SYS 0260636 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20200204092420.0 100 $a 20200103d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Social Marketing as a Social Technology $f Giorgi Zarnadze 330 $a Rozdiel medzi sociálnym a komerčným marketingom pomocou metódy porovnávacej analýzy. Rôzne sociálne technológie ako vzťah medzi sociálnym plánovaním, sociálnym riadením a modelom sociálnej politiky krajiny. Úlohy sociálneho marketingu. Komercializácia sociálnej sféry, ktorá podporuje šírenie sociálneho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260329 $1 010 $a 978-80-225-4657-7 $1 200 1 $a MERKÚR 2019 $b elektronický zdroj $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $f Compiled by: Oľga Škvarčeková, Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová $v S. 283-288 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a 288 s. [20,46 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048758 $a Škvarčeková $b Oľga $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2019 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 5.-6.12.2019 541 1-
$a Sociálny marketing ako sociálna technológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006430 $a technológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004201 $a plánovanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005425 $a riadenie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004461 $a politika sociálna 700 -1
$3 eu_un_auth*0076958 $a Zarnadze $b Giorgi $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200103 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1