Number of the records: 1  

Využitie nových zdrojov údajov pre účely oficiálnej štatistiky

  1. SYS0260693
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074129.8
    035
      
    $a 160058 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200107d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie nových zdrojov údajov pre účely oficiálnej štatistiky $d Use of New Data Sources for the Purposes of the Official Statistics $f Helena Glaser-Opitzová
    330
      
    $a Možnosti využitia nových zdrojov údajov pre účely oficiálnej štatistiky. Experimentálny prístup Štatistického úradu SR k tvorbe multizdrojových štatistík so zameraním na oblasť cenových štatistík. Možnosti využitia transakčných údajov obchodných reťazcov ako aj údajov získaných metódou tzv. web scrapingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260581 $1 010 $a 978-80-89962-42-6 $1 010 $a 978-80-89962-42-6 $1 200 1 $a 100 rokov štatistiky v Československu $e štatistika včera, dnes a aktuálne výzvy do budúcnosti $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $f zostavenie zborníka: Erik Šoltés $v S. 17-24 $1 210 $a Bratislava $c Letra Edu $d 2019 $1 215 $a 107 s. [5,51 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0059460 $a Šoltés $b Erik $4 340 $1 710 12 $a 100 rokov štatistiky v Československu $b štatistika včera, dnes a aktuálne výzvy do budúcnosti $e Bratislava $f 14.-15.11.2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0075519 $a transformácia digitálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006288 $a štatistika cenová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026146 $a Glaser-Opitzová $b Helena $p EUBFHIKSA $4 070 $9 100 $f 1964- $q E $T Katedra štatistiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200107 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.