Number of the records: 1  

A Review on Measuring Digital Trade & E-Commerce as New Economic Statistics Products

  1. SYS0261092
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200115120426.5
    100
      
    $a 20200115a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a <A> Review on Measuring Digital Trade & E-Commerce as New Economic Statistics Products $f Saeed Fayyaz
    330
      
    $a Celkové preskúmanie a praktické príklady v prípade Iránu, ďalší pohľad na štatistiku digitálneho obchodu ako nový produkt hospodárskej štatistiky. Niektoré z výziev, ako sú neformálne alebo polo-neformálne sektory v oblasti digitálneho obchodu a analýza koncepčného rámca Organizácie pre hospodársku spoluprácu a rozvoj (OECD) a súpis súčasných postupov merania digitálneho obchodu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261028 $1 011 $a 1804-8765 $1 200 1 $a Statistika $b elektronický zdroj $e Statistics and Economy Journal $v Vol. 99, no. 1 (2019), s. 57-68 $1 210 $a Praha $c Český statistický úřad $d 2019
    541
    1-
    $a Prehľad o meraní digitálneho obchodu a elektronického obchodu ako nových produktov hospodárskej štatistiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002349 $a hospodárstvo národné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0077016 $a Fayyaz $b Saeed $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200115 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.