Number of the records: 1  

The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management

  1. SYS0262010
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200131131958.6
    100
      
    $a 20200131a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a <The> Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management $f Katarína Teplická
    330
      
    $a Poukázanie na využívanie nástrojov prístupu Kaizen v marketingovm riadení. Popis prístupu Kaizen podľa nástrojov marketingového mixu a na základe Demingovho PDCA cyklu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260642 $1 011 $a 2377-9748 $1 200 1 $a Ecoletra.com $b elektronický zdroj $e scientific eJournal $v Vol. 5, no. 1 (2019), pp. 39-46 $1 210 $a Lewes $c Ecoletra.com LLC $d 2019
    541
    1-
    $a Koncepcia Kaizen a jej využitie v oblasti marketingového riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002180 $a Teplická $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200131 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.