Number of the records: 1
The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management
SYS 0262010 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200131131958.6 100 $a 20200131a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a <The> Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management $f Katarína Teplická 330 $a Poukázanie na využívanie nástrojov prístupu Kaizen v marketingovm riadení. Popis prístupu Kaizen podľa nástrojov marketingového mixu a na základe Demingovho PDCA cyklu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260642 $1 011 $a 2377-9748 $1 200 1 $a Ecoletra.com $b elektronický zdroj $e scientific eJournal $v Vol. 5, no. 1 (2019), pp. 39-46 $1 210 $a Lewes $c Ecoletra.com LLC $d 2019 541 1-
$a Koncepcia Kaizen a jej využitie v oblasti marketingového riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 700 -1
$3 eu_un_auth*0002180 $a Teplická $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200131 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1