Number of the records: 1
Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing
SYS 0263439 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074202.7 035 $a 185605 $2 CREPC2 100 $a 20200506d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing $f Romana Šipoldová 330 $a Výhody použitia analytických údajov a údajov pri plánovaní reklamných kampaní a nákupe reklamného inventára. Zvažovanie budúcich nákladov a výnosov. Problém stále rastúceho digitálneho marketingu s cieľom optimalizovať online kampane. Opis postupu uplatňovania stratégie, ktorá je citlivá na zisk / stratu. Porovnanie modelov štandardnej logistickej regresie a váženej logistickej regresie s uplatňovaním takejto stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263393 $1 010 $a 978-80-225-4704-8 $1 200 1 $a EDAMBA 2019 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines $e Conference Proceedings $f Editors: Andrea Petianová, Paula Puškárová $g Reviewers: Mária Antalová, Peter Árendáš, Peter Badura... [et al.] $v Pp. 494-503 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 555 s. [27,75 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049568 $a Petianová $b Andrea $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049748 $a Puškárová $b Paula $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0053930 $a Antalová $b Mária $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0027178 $a Árendáš $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001945 $a Badura $b Peter $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2019 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Bratislava, Slovak Republic $f 23.-24.10.2019 541 1-
$a Použitie nákladovo-senzitívneho prediktívneho modelovania v digitálnom marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 700 -1
$3 eu_un_auth*0067697 $a Šipoldová $b Romana $p EUBFHIKSA $f 1995- $4 070 $9 100 $q I $T Katedra štatistiky FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200506 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1