Number of the records: 1  

2./111

  1. SYS0263726
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200603114200.3
    100
      
    $a 20200603a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a 2./111 $f Dušan Pavlů
    330
      
    $a Pripomenutie významného faktu z histórie českej reklamy. Titul článku zdôrazňuje fakt, že druhá česká kniha, ktorá sa venovala teórii reklamy na pozadí dobovej reklamnej praxe, vyšla pred 111 rokmi. Autorom bol Vojta Holman, ktorý prehĺbil poznatky, ktoré o tri roky skôr publikoval Zdenko Šindler ako prvú česky písanú knihu o reklame s názvom Moderní reklama. V. Holman vnímal a interpretoval reklamu a jej vplyv v kontexte širšieho spoločenského rámca, vo väzbách na ekonomiku, médiá, výtvarnú kultúru, grafický dizajn, spotrebné správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263346 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 1 (2020), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002751 $a knihy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003108 $a literatúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200603 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.