Number of the records: 1
Vplyv značiek potravín na rozhodovanie spotrebiteľa
SYS 0266301 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20201006135726.0 035 $a 6f05f2ef-4d09-4fdc-a809-60abee79696b 100 $a 20200705d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv značiek potravín na rozhodovanie spotrebiteľa $e diplomová práca $f Martina Rochová $g školiteľ: Dagmar Lesáková 210 $a Bratislava $d 2020 215 $a 73 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0071326 $a Rochová $b Martina $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200705 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1