Number of the records: 1
Perception of Digital Marketing: Art or Science?
SYS 0267042 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074208.7 035 $a 196579 $2 CREPC2 100 $a 20200710a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Perception of Digital Marketing: Art or Science? $d Vnímanie digitálneho marketingu: umenie alebo veda? $f Martin Kuchta, Monika Stanková 301 $a KEGA 016EU-4/2019 330 $a Skúmanie či digitálni obchodníci, ktorí sú najviac postihnutí rozvojom moderných technológií, vnímajú marketingovú disciplínu skôr ako umenie alebo ako vedu. Kvantitatívny výskum vo forme online rozhovorov. Pohľad digitálnych marketingových pracovníkov na skúmanú problematiku a to, či je moderný marketing viac umením alebo vedou. Mikro a makroekonomické vnímanie informačných a komunikačných technológií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0267146 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = scientific journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 49, č. 2 (2020), s. 162-175 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006436 $a technológie obchodné 700 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKIO $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200710 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1