Number of the records: 1  

Beitrag der neuen Medien zur Stärkung der Authentizität im Fremdsprachenunterricht

  1. SYS0267809
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074212.0
    035
      
    $a 201733 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200824d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Beitrag der neuen Medien zur Stärkung der Authentizität im Fremdsprachenunterricht $d Contribution of Modern Media to Strengthening Authenticity in Foreign Language Teaching $f Magdaléna Paté
    330
      
    $a Príspevok sa zaoberá témou, ako by moderné komunikačné médiá mohli pomôcť študentom vytvoriť autentickejšie prostredie. Autentická komunikácia prináša nové poznatky o cieľovej kultúre a pomáha identifikovať aktuálne problémy príslušnej spoločnosti, ktorá je rovnako dôležitým motivačným prvkom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267781 $1 010 $a 978-80-972278-6-9 $1 200 1 $a Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $g (ed.): Radoslav Štefančík $g recenzenti: Danuša Lišková, Eva Stradiotová $v S. 104-112 CD ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku $d 2020 $1 215 $a CD- ROM 132 s. [7,24 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $4 675
    541
    1-
    $a Príspevok moderných médií k posilneniu autenticity vo výučbe cudzích jazykov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0023314 $a Paté $b Magdaléna $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 100 $f 1980- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200824 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.