Number of the records: 1  

Corpus Analysis as a Method for Effective Acquirement of New Language Varieties in Business English Teaching

  1. SYS0267835
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220802092510.2
    035
      
    $a 201757 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200825d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Corpus Analysis as a Method for Effective Acquirement of New Language Varieties in Business English Teaching $f Ivana Kapráliková
    330
      
    $a Výhody korpusovej analýzy. Návrh projektu so zameraním najmä na rozvoj technickej a aktuálnej slovnej zásoby študentov obchodnej angličtiny analýzou autentických textov publikovaných na vybraných medzinárodných webových stránkach zameraných na nové trendy v podnikaní a ekonómii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267781 $1 010 $a 978-80-972278-6-9 $1 200 1 $a Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $g (ed.): Radoslav Štefančík $g recenzenti: Danuša Lišková, Eva Stradiotová $v S. 40-52 CD ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku $d 2020 $1 215 $a CD- ROM 132 s. [7,24 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $4 675
    541
    1-
    $a Korpusová analýza ako metóda efektívneho získavania nových jazykových variantov vo výučbe obchodnej angličtiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037196 $a zásoba slovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058590 $a kompetencie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054916 $a Kapráliková $b Ivana $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1974- $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200825 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.