Number of the records: 1  

Úspešné budovanie marketingovej stratégie firiem (na príklade start-up firiem)

  1. SYS0268051
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20201006135701.5
    035
      
    $a f0731caf-c7a7-4056-9110-2f939431f0fe
    100
      
    $a 20200830d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úspešné budovanie marketingovej stratégie firiem (na príklade start-up firiem) $e diplomová práca $f Kristína Puškášová $g školiteľ: Peter Filo
    210
      
    $a Bratislava $d 2020
    215
      
    $a 90 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067533 $a Puškášová $b Kristína $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200830 $g AACR2
    830
      
    $a Autor nepodpísal licenciu na sprístupnenie.
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.