Number of the records: 1
Gender Representations in Moroccan Print Advertising
SYS 0269088 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20201008143014.1 100 $a 20201008a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PT 200 1-
$a Gender Representations in Moroccan Print Advertising $f Ahmed Kadiri Hassani Yamani 330 $a Tlačená reklama je reprezentatívnym komunikačným prostriedkom, ktorá nielenže odráža danú kultúru, ale ovplyvňuje aj postoje spotrebiteľov. Skúmanie zastúpenia pohlaví v desiatich marockých časopisoch. Dva z týchto časopisov sú mužské, dva ženské, zatiaľ čo ostatné sú časopisy všeobecného záujmu. Zároveň analyzuje, ako sa stále zachovávajú alebo popierajú klasické rodové úlohy z dôvodu zvyšujúcej sa účasti žien na trhu práce. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0269039 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 16, no. Special Edition (2020), pp. 33-46 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2020 541 1-
$a Zastúpenie pohlaví v marockej tlačenej reklame 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 610 1-
$9 eu_un_auth*0044867 $a rovnosť rodová 610 1-
$9 eu_un_auth*0057593 $a diferenciácia rodová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004547 $a postavenie žien 610 1-
$9 eu_un_auth*0006943 $a nerovnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003508 $a muži 700 -1
$3 eu_un_auth*0079669 $a Yamani $b Ahmed Kadiri Hassani $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201008 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1