Number of the records: 1  

Corporate Reputation of Family Owned Businesses- Parent Companies vs. Their Brands

  1. SYS0271058
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083819.2
    014
      
    $a 000620327400032 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85092020820 $2 SCOPUS
    035
      
    $a 233121 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210113d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a AT
    200
    1-
    $a Corporate Reputation of Family Owned Businesses- Parent Companies vs. Their Brands $f František Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič
    301
      
    $a CE1158 ENTER-transfer
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Inovatívne prístupy k manažmentu reputácie špičkových rodinných firiem a ich značiek. Aplikácia rodinného podniku v manažérskych a ekonomických vedách – problém reputácie najväčších hráčov na globálnom trhu. Rozdiel medzi distribúciou informácií či všeobecne v marketingovou komunikáciou materskej spoločnosti a marketingovou komunikáciou značky vo vlastníctve spoločnosti. Udržateľný rozvoj značky prostredníctvom identifikácie osvedčených postupov a zvýraznenia nedostatkov v podobe nejasnej komunikácie materských spoločností v skúmanej vzorke.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267637 $1 010 $a 978-3-99062-958-1 $1 200 1 $a IDIMT-2020: Digitalized Economy, Society and Information Management $b elektronický zdroj $e 28th Interdisciplinary Information Management Talks $f Editors: Petr Doucek, Gerhard Chroust, Václav Oškrdal $v Pp. 289-296 online $1 210 $a Linz $c TRAUNER Verlag $d 2020 $1 215 $a online 497 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0031590 $a Doucek $b Petr $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0068819 $a Chroust $b Gerhard $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0058414 $a Oškrdal $b Václav $4 340 $1 710 12 $a IDIMT-2020 $b Digitalized Economy, Society and Information Management $d 28. $e Kutná Hora, Czech Republic $f 2.-4.9.2020
    541
    1-
    $a Reputácia rodinných podnikov- materské spoločnosti vs. ich značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004278 $a podnikanie rodinné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004301 $a podnik rodinný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053826 $a manažment značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001721 $a distribúcia informácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003215 $a marketing globálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006635 $a trh svetový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 34 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210113 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.